Shop Mobile More Submit  Join Login
Venus Whisper by expansiondesign Venus Whisper by expansiondesign
Check it bitches! It's been long enough since I've submitted something worth looking at. Started getting my vector on Heidi about a year ago and couldn't be stuffed finishing. Then in September I though I'd use it somehow so started with the lookout huts. Then this week I finished it!

That is all.

DOWNLOAD INCLUDES WALLPAPERS
1280x1024, 1600x1200, 1680x1050
Add a Comment:
 
:iconaboutastorm:
aboutastorm Featured By Owner Mar 6, 2011
nice colors dude :3
Reply
:icondaeriia:
daeriia Featured By Owner Jul 28, 2008
I saw the same image on another DeviantArt-Profil, [link].
Is There something odd here?!
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Aug 12, 2008
very odd. thanks v.much
Reply
:icondaeriia:
daeriia Featured By Owner Aug 13, 2008
My pleasure! ;)
Reply
:iconforexus:
forexus Featured By Owner Nov 6, 2007
That's really cool! :+fav:
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Nov 11, 2007
cheers!
Reply
:iconnkyc:
NKYC Featured By Owner Aug 30, 2007  Professional Photographer
awesome vector work :)
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Sep 3, 2007
cheers
Reply
:iconikra1:
Ikra1 Featured By Owner Aug 7, 2007
Very nice man i love it :)
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Aug 8, 2007
danke :D
Reply
:iconporscher:
PORSCHER Featured By Owner May 29, 2007  Hobbyist General Artist
Killer, as usual. ;)
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Jun 8, 2007
:D thanks
Reply
:iconelusive:
elusive Featured By Owner May 7, 2007
Looks great.
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner May 12, 2007
cheers!!
Reply
:iconsammib:
sammib Featured By Owner Apr 6, 2007
nice as always !!! .... beautiful
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 6, 2007
thanks :)
Reply
:iconadroit-designs:
AdRoiT-Designs Featured By Owner Apr 6, 2007
speechless dude that is sweet!
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 6, 2007
cheers man :D :D :D
Reply
:iconfnklabs:
FNKLabs Featured By Owner Apr 4, 2007
a great work man, lovely wallpapers
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 5, 2007
cheers :D
Reply
:iconcrezo:
crezo Featured By Owner Apr 4, 2007
that's ALL vector?! I bow down and offer humble sacrifice of fine young virgins for skills! killer shiz!
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 5, 2007
hahahahh cheers matey! if only everyone had the same reaction :P
Reply
:iconj3concepts:
j3concepts Featured By Owner Apr 4, 2007
nice update on those ferns, i like the different elements lke the surfboard and such.
nice work.
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 4, 2007
cheers matey, thanks for the title :D
Reply
:iconnkyc:
NKYC Featured By Owner Apr 4, 2007  Professional Photographer
mad nice! must set you back some time :D
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 4, 2007
haha nah not too long... spec since i did it over a long time
Reply
:iconnkyc:
NKYC Featured By Owner Apr 4, 2007  Professional Photographer
ah right :D
Reply
:iconjshinse:
jshinse Featured By Owner Apr 4, 2007
Great work superb color scheme.
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 4, 2007
cheers :D :D
Reply
:iconnovoo:
novoo Featured By Owner Apr 4, 2007  Professional Interface Designer
very cool...!
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 4, 2007
thanks :)
Reply
:iconuvsoaked:
UVSoaked Featured By Owner Apr 3, 2007
iv always wanted to see someone vector that picture, very good mate
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 3, 2007
haha nice. cheers
Reply
:iconevode:
evode Featured By Owner Apr 3, 2007   Interface Designer
real nice vector
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 3, 2007
thanks
Reply
:iconpickle:
pickle Featured By Owner Apr 3, 2007  Professional Interface Designer
It's technically impossible to go wrong with Heidi ;)
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 3, 2007
hah ayeh
Reply
:iconeiii:
EIII Featured By Owner Apr 3, 2007
sexy
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 3, 2007
cheers
Reply
:iconbilalkarim:
bilalkarim Featured By Owner Apr 3, 2007  Student Interface Designer
Very cool!
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 3, 2007
thanks
Reply
:iconfnklabs:
FNKLabs Featured By Owner Apr 3, 2007
oh yeah, great wall, can you bring it 1280x800 or 1440x900 ? would be awesome
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 3, 2007
kk should be all good..
Reply
:iconbrodie:
brodie Featured By Owner Apr 3, 2007
damn you! all pieces this good must be made in wallpaper sizes!
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 3, 2007
haha kk will do
Reply
:iconshell-x:
shell-x Featured By Owner Apr 3, 2007
:thumbsup::D
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 3, 2007
thanks :D
Reply
:icongreyghostxxx:
greyghostXXX Featured By Owner Apr 3, 2007
Wonderful work. Great balance and color.
Reply
:iconexpansiondesign:
expansiondesign Featured By Owner Apr 3, 2007
thanks :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download ZIP download, 1.8 MB




Details

Submitted on
April 3, 2007
File Size
1.8 MB
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,179
Favourites
92 (who?)
Comments
60
Downloads
511
×